Rejestry, ewidencje, archiwa
Zgodnie z Instrukcją kancelaryjną i Polityką bezpieczeństwa w Przedszkolu z Oddziałami Integracyjnymi Nr 70 prowadzi się następujące rejestry i ewidencje:
- rejestr zarządzeń dyrektora przedszkola,
- spisy inwentaryzacyjne,
- plany i sprawozdania,
- ewidencja pieczęci i pieczątek,
- rejestr protokołów zebrań Rady Pedagogicznej,
- rejestr protokołów zebrań Rady Rodziców,
- dzienniki zajęć,
- rejestr uchwał Rady Pedagogicznej,
- rejestr uchwał Rady Rodziców,
- księga ewidencji wychowanków przedszkola,
- ewidencje osób upoważnionych,
- rejestr wydanych upoważnień,
- rejestr umów,
- rejestr faktur,
- rejestr akt osobowych,
- rejestr aktów nadania stopnia awansu zawodowego,
- rejestr wypadków przy pracy oraz w drodze i z/do pracy,
- rejestr wypadków dzieci,
- rejestr wyjść grupowych dzieci poza teren przedszkola,
- księga wyjść pracowników w godzinach służbowych,
- rejestr zaopatrzenia rzeczowego osób zatrudnionych,
- rejestr upoważnień i pełnomocnictw,
- archiwum przedszkolne – ewidencja teczek zarchiwizowanych.
Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach:
Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych RODO.
Dokumenty archiwalne udostępniane są na terenie przedszkola osobom upoważnionym na ich wniosek.
Dokumenty udostępniane są powołanym do tego celu organom kontrolującym na terenie placówki oraz zgodnie z Instrukcją kancelaryjną i Polityką bezpieczeństwa.
Informacje publiczne zawarte w rejestrach, ewidencjach i archiwach udostępniane są w trybie ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 16-04-2025 - Edycja treści
- 16-05-2018 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 90